Weekendbag från Longchamp

 
Det är galet hur nöjd jag är med den här väskan. När jag köpte den var jag väldigt osäker om den var för tråkig, men ångrar mig inte ett dugg. För det första är den hur lätt som helst när den är tom, vilket gör att den inte blir tungt för minsta lilla packning. Axelremmen, som dock inte kom med på bilden, måste vara gjord på nått extremt bra sätt för hur tungt jag än packar känns den tio gånger lättare när jag slänger den över axeln.
Varför det är så bra är för att min nacke är så extremt känslig, lilla minsta felbelastning så får jag spänningshuvudvärk, ja man är ju som en 70-åring redan.. Hur som helst så är jag riktigt nöjd med den, en klassisk väska som bara kommer att bli snyggare ju mer den används.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0