God morgon

Nu var de skamligt längesen jag bloggade. Jag ska köpa ett stativ idag för mina julklappspengar, då kommer ni få se fler dagens eftersom de blir mycket enklare för mig att plåta.


Amanda Fondell

Underbara människa! Jag avgudar dig!
Jag kommer ihåg när jag och dima kollade på idol och såg hennes audition, jag minns inte vad jag tyckte om hennes sång, förmodligen grymt, men det jag minns är att jag rådigga hennes kläd-stil. Hon har varit jävligt snygg under fredagsfinalerna men även hennes vardagliga stil tycker jag också väldigt mycket om. Det har varit lika roligt varje fredag att se hennes frisyer, outfits och framtränaden. Nu har hennes debutalbum släpts med vinnarlåten och så det hon sjungit i idol.  Just nu sitter och lyssnar och njuter av denna fantastiska människa!

Amanda Fondell – All This Way

Jag ska tatuera mig!!

Jag ska tatuera mig bakom örat! Har bestämt mig nu. En symbol ska de bli, något väldigt enkelt! Det lutar åt en triangel som står för evighet eller ruter. Den ska vara streckad och inte ifylld. Anledningen till att de blir bakom örat är att jag själv inte kan se den och kommer därför inte tröttna på den! Nu måste jag bara bestämma mig för exakt vilken symbol det ska bli! Sjukt spännande, sjukt exalterad!


Den här outfiten är jag kär i


Julkalendern

Ligger och kikar på julkalendern. I år är den så himla bra och mysig! Äntligen en bra julkalender. Förr förra året var dom ju i något jävla industriområde... Men i år ser man ser att dom kostat på med mysiga kulisser och kostymer, snyggt filmad, bra skådisar och en bra story. Den är som en egen liten värld, precis som det ska kännas när man ser på film och speciellt en julkalender. Mys!


Julstämning



Idag har jag lekt husmor. Lagade en helstekt kyckling som blev fantastiskt god! och så har jag griljerat en julskinka som också blev jättegod. Jag måste även påpeka att det var första gången jag gjorde detta! Senare förberedde jag mina chokladtryfflar, smeten måste nämligen stå i kylen ett dygn innan man kan rulla dom. Så idag åt jag årets första julskinkemacka och det var så gott så jag finner inga ord! Jag älskar julen, jag älskar maten!

Kling tha King



Var tvungen att göra en retur på min klackar för dom var för stora, men nu har jag fått hem ett par i en storlek som passar! Gu vad orolig jag var att de skulle vara för små. Dom ska invigas så fort som möjligt! Jag älskar verkligen Style by, jag hade en prenumeration på tre nummer för 99 kr men jag vill inte missa ett ända nummer så jag tänker nog slå till stort på en års-prenumeration som en liten julklapp till mig själv!

Starry Night



Jag gillar stjärntrenden och känner mig sugen på att haka på! Jag känner för ett smycke av något slag, antingen ett stort örhänge som på bild 2, eller bild 3 som egentligen är en borsch, riktigt snyggt!

ELLE



Ute på min promenad i förrgår köpte jag en ELLE. När jag läser vill jag bli inspirerad och få habegär, de senaste gångerna jag läst ELLE har jag inte känt så. Så jag kommer nog hålla mig till style by i fortsättningen.

Instagram

Jag älskar instagram! Lätt bästa appen, här får ni se några av de bilder som jag gillat! Det är så mysigt att välja vilka som man vill följa, jag följer mest personer som lägger upp bilder som inspirerar mig. Love it

 

 

om ni vill följa mig heter jag: perssonfelicia

 

 


*



Jag har lite goda nyheter. Jag är klar! Jag har köpt alla julklappar! Jag var en sväng på stan idag och köpte de två sista, känns så jäkla skönt. Nu slipper man den pressen! Jag hade velat lägga upp en bild på dom för jag har lagt ner mycket tid på inslangingen men då avslöjar jag ju halva julklappen för er som faktiskt ska få dom!

Marc O'Polo



Fyndade en vit MarcO'Polo skjorta på erikshjälpen för 40 kr! Fantastiskt att ha ett kvalitéts-basplagg i garderoben.

Lördag



I lördags såg jag ut så här. Här får ni även en chans att se mitt hår. Ingen enorm skillnad, men ändå skillnad, det är mycket ljusare och fräschare än innan. Nästa gång blir det snäppet ljusare! 

klänning monki

Pälsen



Gu jag är segast i världen. Hur många veckor sedan var det inte jag fick hem den här? Men det har nämligen inte kännts så underbart att visa upp den eftersom den inte var helt som jag trodde. Den var inte kritvit som jag hoppats på, och som den faktiskt var på bilden på blocket, utan den lite mer benvit och tyvärr ågot lång i ärmarna.
Men nu har jag vant mig med hur den är och gillar den mer än när jag precis fick den. 
Det känns fortfarande som att jag är på jakt efter den perfekta vita pälsen!

RSS 2.0