Nya favoriter

 
Det här måste vara bästa skoköpet på länge. Visserligen har alla dom här nu men de är skitsamma. Jag bor i mina. Lite lätt ångest för jag vill egentligen inte slita för mycket på dom. Jag behöver ett par nya höst/vinterskor och jag vill ha dr martens chelsea boots men det är väl klart dom är slut i min storlek överallt när jag väl kommit på det..

En dag med sara

 
Ännu fler bilder som jag haft på lager. Sara C  var och hälsade på mig i höstas och vi hade en efterlängtad SATC-kväll, åt glass och hets-åt macaroons, som vi insåg att vi glömt att äta 15 min innan saras buss gick. Kunde ju inte bara hoppa över en sån viktig del av kvällen. Gullungen hade även med sig en födelsedagspresent till mig i efterskott!

Måndag

 
 
Att börja blogga igen gick ju sådär. Jag tänker hela tiden att jag ska, men tar mig aldrig tid. Idag har jag inte gjort ett skit, så då kände jag att jag fick lust att blogga lite. Jag har inte direkt legat och läst en bok och druckit te heller men tog dom bilderna nu som jag haft som ett utkast i tusen år... Jag tog en dag off idag kan man säga, men imorgon har jag lovat mig själv att vara duktig. På schemat står träning, körlektion och plugga teroi! Körkortet är så jävla nära nu, sagt de tusen gånger jag vet. Men uppkörningen är på G. Sen kan jag fucking dra, vara fri, göra vad jag vill! De är sjukt va jag längtar!

RSS 2.0