Älg



Riktigt ball väska som jag fått av mamma för hon aldrig använder den.

H&M HÖST



Kom till mamma!

D&G



Underbar bikini från d&g, ge mig ge mig ge mig!

Banana chocolate chip muffins



Igår innan Sara kom hit så ställde jag mig och bakade chokladmuffins med en twist! Dom blev verkligen hur goda som helst. Saftiga och fluffiga. Jag råkade ha mjölk istället för gräddfil och därför blev de så platta och rann ut i på hela plåten. Men det smakar lika bra för de! Sara och jag gottade oss på dessa och hade en riktigt trevlig kväll framför tvn.

Sugen på baka likadana? här hittar ni receptet

Nexts höstkollektion


Förlåt mig för detta men jag kan inte låta bli att längta efter hösten, eller höstkläderna rättare sagt. Tror dock bara next finns i england, men kan vara bra som lite insperation. Jackn och skorna blev jag kär i! Måste erkänna att jag redan börjat planera höstgarderoben...

SOVMORGON



Nu ska jag kolla på satc. Sen sova till klockan kvart i elva för imorgon jag har sovmorgon till klockan halv tolv, kan det bli så mycket bättre?

Tre Söta



Sophie, Elham & Pelle! 3 av alla treor jag kommer sakna nu när dom tar studenten! De hade deras sista fika i cafét idag, buhu! Nu i höst kommer det ju bara vara massa småttingar kvar. Så jäkla trist. Men o andra sidan blir vi äldst..

MUUUUUMS


RSS 2.0