Förkyldningskur



Nässpray, strepcil, bisolvon, snorpapper, esberitox, te med honung och citron, bra bok, äpplen och god mat! Jag har ont i halsen och känner verkligen att jag måste göra någonting snabbt innan någon hemsk förkyldning eller halsfluss bryter ut! Därför har jag kurerat mig med alla botemedel jag kan.

Presenter



Några av alla min födelsedagspresenter! Från släkten fick jag mest pengar till en systemkamera, precis vilket jag hade önskat mig. Riktigt lyckad dag! Tårta med släkten och gissa om jag var bakis från gårdagen? Sen åkte jag hem till majja på kräftis! Sen kom Dimitri och hämtade upp mig så åkte vi hem till honom och myste resten av kvällen.

Nästan Morotskakemuffins



Jag tänkte göra morotskaka i muffins format. Jag vet inte riktigt vad som hände för det smakar långt ifrån morotskaka. Jag måste ha glömt någon ingrediens. Men inte gör det något för det här blev bland de godaste jag bakat och väldigt kul att smaka något nytt!

Lite personligare, lite bättre



Jag är så sjukt nöjd med min almanacka. Har suttit hela dagen med det här! Jag var så trött på den och ville köpa en ny men så löste jag det på här lilla viset.

VACKERT


JOHN



Jag tycker att han är så sjukt snygg! Hans kläder är helt underbara! Hans stil liksom. Killar ska inte vara modeslavar som vi tjejer. Finns många olika snygga klädstilar på killar men det här är nog den jag gillar bäst. http://hannaojohn.streetstyle46.se/

Something new



Ut med SATC in med nytt och fräscht. Nej nu ljög jag allt. Den här tavlan hittade jag på mitt rum i stugan. Det är pappa som glömt den där. Så skyll dig själv sucker för nu är den min!

Frukost



Vi avslutade denna trevliga helg med en frukost i stekande sol med blåbär från gårdagen tillsammans med mjölk och en gnutta socker.

Blåbärspaj



Vi bakade blåbärspaj och kniven gick sönder! Knak...och sen kom asgarvet + kameran i högsta hugg. Tänk sara, att allt ska hända oss?

Bärplockare


Fiskelycka



Sara kom ut till långsand i slutet av sommarlovet och följde med på fisketur. Det nappade verkligen hela tiden. Så fort jag äcklade på en ny mask nappade det. Men sjukast av allt var när sara fick upp en brax! En stor silvrig slemmig brax. Det var en stund då vi inte visste vad vi skulle ta oss till. Bara glodde på varandra, föll ut i skrattanfall, stelnade till och dog lite inombords.

Dagens



weekday

Rostbrun

Galet, helt galet snygg färg! Denna pudding finns för 249 kr på hm. Blir den inte min ska jag på jakt efter något annat rostbrunt!

Jag älskar dig babar, min lilla bebishund


-



Hej träning, hejsan ett hälsosammare liv! Jag och maja har varit ute och gått idag. Nu ska vi sätta igång igen. Det känns bara skönt. Ingen press på någon vikt eller midjemått jag ska nå. Utan bara för att jag ska må bra och, okejdå faktiskt få en lite mer vältränad look.

-



Pilotisar prestige, skjorta marc o'polo, jazzbyxor bikbok hundra årsedan, converse, väska bianco

ES3BD



Otroligt fina ringar. Lina har varit i London och köpte en varsin ring till mig och sara. Så sjukt gulligt gjort. Tack så mycket Lina!

Brämmen


16.35



Nästan klart. Väggen är målad, hyllan uppsatt och sängen bäddad med mina nya lakan och nya kuddfodral. Alla tavlor måste sättas upp på väggen. Ett överkast måste investeras och så ska sängarna skruvas ihop. Måste även köpa ett sånt tyg man trär runt själva sängen.

Blåsut


RSS 2.0