Épi

 
Mysfika med Sara. Det här var ganska längesedan nu men vad gör det egentligen. Dom har så sjukt goda mackor inne på Épi, stans bästa café eller surdegsbageri som det faktiskt är! Ni som bor i gävle, dissa waynes och gå dit istället! Det är både godare och absolut mer prisvärt!

Världens bästa ansiktsmask

 
Enligt mig är det här den bästa ansiktsmasken. I alla fall av vad jag hittills provat. Hade väldigt länge mycket mer finnar än vanligt och hur noga jag än var och tvättade ansiktet varje kväll så försvann dom aldrig men den här hjälpte! Köpte den på bodyshop och den kostar bara 150kr och så räcker den ju länge! Dom säljer även små engångsprover för runt 25kr om man vill prova den innan man köper en hel burk!

Gott & nyttigt

 
Jag älskar god hälsosam mat. Tycker att de flesta produkter som är ekologiska eller nyttiga oftast har så mysiga förpackningar så det gör det ännu roligare att köpa sånt. Här ser ni en inhandlning jag gjorde för ett tag sen!

Skön dag

 
Starade dagen på altanen ute i solen med morgonkaffet, helt underbart var det! Är i stan nu för jag har vart och tränat! Går riktigt bra, tränar nästan varje dag! Hoppas fan på fina resultat till i sommar! Nu ska jag åka tillbaka till långsand igen. Ser fram emot att äta vegetarisk tikka masala och titta på farmen med mamma. Love farmen, de är ju nästan så man skäms men är helt beroende sen mamma sålde in mig..

Nytt och fräscht

 
En ny fräsch vit tshirt och en underbar plånbok med ett fack för mobilen, båda från åhléns! Perfekt när man ska ut eller inte vill ha en väska. Kommer bli så snyggt i sommar men använder den redan varje dag. Även ett gäng tunna ringar från h&m. Simpelt och samtidigt riktigt snyggt, precis som jag gillar det!

RSS 2.0