Skolan

Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja! Det är underbart väder och jag skulle helst av allt vilja ligga och steka i solen.. men men... Visar stolt upp min nya väska, som jag köpte för mer än en månad sedan! Men använde den första gången i lördags på balen. Nu är jag så glad att jag äntligen kan använda den till vardags! Nu börjar min lektion, ciao bella!

slokhatt glitter, väska åhléns city, grå top bikbok,

Curch Street Saloon



I förrgår var jag och sara på curch streeet för att fira att alla skolarbeten är inlämnade och alla betygen är klara! Jag unnade mig en underbar corona och åt den godaste mat jag ätit på länge. Det var en riktigt lyckad kväll!

Rosa toppar!



Guess whaaaaat?! Jag felicia persson ska färga mina hårtoppar galet härligt rosa! Inte nu, inte efter balen, inte innan studenten men ganska precis där efter! Jag har länge tänkt klippa kort, i längd till käkbenen ungefär, men inte förrän i sommar/höst. Jag är så trött på mitt hår. Visst jag har sparat i fyra år och visst det är fint, inte slitet, tjockt osv. Men hur tråkigt är det? Har de alltid i en knut. Så därför ska jag ta det stora enorma sjuka steget att färga mina toppar rosa rosa rosa! och blir det fult, ja då är det bara klippa av det, hade ju ändå tänkt klippa kort! Längtar så jag spricker!

RSS 2.0