Kaffe-mys

 

Slänger upp lite bilder från i onsdags när jag var och tog en kaffe med Sara.c Vi har inte sets på evigheter och två timmar kändes allt för kort men de var mysigt så länge det varade! Längtar tills vi ses igen!


Min lediga dag

 
Min första lediga dag på riktigt länge när jag bara kunnat tagit det lugnt! Jag klev dock upp i tid för att luncha med sara.c på stan idag, men det var de värt för vi inte har sets på så länge! Synd bara det var sån kort varsel. När jag kom hem sen städade jag mitt rum och gjorde i ordning en supergod fralla innan jag bytte om till träningskläder för en pw med majja! Jag passade även på att fota lite hur rummet blev sen jag och pappa var på ikea vilket var evigheter sedan, och även hur det blev efter jag äntligen fått ut pappas bokhyllor som tidigare stått bakom klädställningen.

Fredags-lyx!

 
Den här fredagen har börjat otroligt bra med en riktig lyxfrukost! Igår var det personalfest och det var hur roligt som helst! Trots det vaknade jag upp nästan utvilad och inge bakis alls, bara vrålhungrig. Så jag gick till affären och köpte det godaste jag kunde hitta. När frukost är som bäst är det bland de godaste jag vet! Nu tänkte jag se om jag kan sno ihop nått av de som finns här hemma, annars måste jag ta mig till affären och köpa middag. Senare ikväll ska jag träffa lisa, alexandra och axel för utgång så måste börja göra mig i ordning och välja ut vad jag ska ha på mig. Ser fram emot kvällen, det ska verkligen bli såå mysigt att träffas allihop igen, har saknat er!

RSS 2.0