29 maj


Gårdagens.
 
skjorta zara, byxor wera stockholm åhléns,

mums

 
Drack godaste apelsinjuicen till frukosten idag, egenpressad i min juicecentrifug! Så god att jag gjorde en till nyss och då hade jag även i ananas, så sjukt gott!

Lite färg

 
Outfit från förra veckan.
 
tröja nowhere, skjorta h&m logg, bf jeans zara,

Kaffe & körkortsteori

 
Med en huvudvärk sen i fredags som inte vill släppa helt sitter jag nu och dricker mitt kaffe och gör en spellista på spoitify med svensk musik. Ska gå till körskolan så fort kaffet är urdrucket, har som mål att bi klar med teorin den här veckan för att bara ha kvar körningen när pappa kommer hem från sin semester. Körkortet börjar närma sig!

Nejlikor

 
 
Kunde inte låta bli att köpa dom här nejlikorna, det är nått alldeles extra med att ha en bukett färska blommor på rummet.
 

Kung Babar

 
 

Min dag


 
Dagen började med en fruktfrukost, sen har jag bläddrat i nya elle, pluggat körkortsteori, tränat ett as-segt pass på gymmet, varit konstant hungrig hela dagen, övningskört och avslutat dagen med det godaste nyttigaste jag ätit som bestod av en skivad banan, hackade paranötter och hackad 84% mörk choklad framrör filmen valentine's day som var förvånansvärt bra!

Söndag

 
Det är mycket fram och tillbaka till långsand nu. I sommar flyttar jag ut dit. Jag har fixat jobb på rullsands camping, som ligger bara några kilometer från långsand! Ska bli huur roligt som helst!! Men som det ser ut nu kommer jag inte åka tillbaka igen förrän om två veckor. Tills dess ska jag bara fokusera på träningen och körkortet! Tänkte faktiskt ta och försöka plugga lite nu innan jag går och lägger mig!

Frukt till frukost

 
Helt klart min senaste hit! Storhandlat massor massor av frukt så det lär ni få se mycket av!

Är man bekväm är man snygg


bild från förra veckan
 
Slappt och skönt i nya bf-jeansen!

Morning!

 
Sitter och slurpar i mig mitt morgonkaffe. Måste snart springa för ska iväg på akupunktur som är en ängel mot huvudvärken! Skriver aldrig om den nu för tiden, vill inte ha ett liv eller en blogg som kretsar kring den. Men jag mår ju otroligt mycket bättre nu än vad jag gjorde för ett år sedan!!
 
Det här i alla fall en del av det jag köpte i stockholm! Bara plagg från min jag-vill-ha-begär-annars-dör-jag-lista! Som fortfarande är oändligt lång, men känns skönt att kunna bocka av några plagg iaf! Körde tydligen på en viss färgkod också, haha.
 
Det jag kom hem med var en mönstrad blus, en vit blus, ett par ljusa jeans, ett par vita vida byxor, ett par bf-jeans och en stor gosig stickad tröja!

Vårmys i Stockholm




 
Vi kom typ tre dagar för tidigt till körsbärsblommningen vilket sög.. men vi fick ett litet smakprov iaf! Så var det ett till litet minus, nämligen våran lunch, som vi åt ståendes eftresom dumt nog tog vi inget bord innan vi beställde maten..haha.. Annars var dagen lyckad med riktigt skönt vårväder, väldigt för mycket glass, massor av shopping, ett besök på & other stories och så fick jag faktiskt också en heldag med sara!

Söndagsmorgon


@perssonfelicia

 
Det sket sig med bloggandet! Det tar ju sån otroligt mycket längre tid än vad jag tror att redigera alla bilder så det här var det ända jag han med! Men det händer säkert något kul på instagram (@perssonfelicia) under min dag i stockholm så kika där om ni vill!

Just nu


 
Jag tänker inte sitta här och låtsas och skriva om vilken fantastiskt mysig kväll jag har med bubblor i glaset och kallskuret. Självklart började det mysigt med pappa och ann men efter en stund började jag och pappa bråka. Så nu sitter dom ensamma och har det trevligt och jag sitter arg, förbannad, ledsen, hatisk med hög musik på mitt rum.
 
Ska fixa ett gäng tidsinställda blogginlägg nu så att de kommer upp under dagarna framöver! Sen blir det kväller tidigt ikväll för imorgon åker jag till stockholm för att shoppa loss med min söta lilla sara som åker från linköping!
 

RSS 2.0