Starbucks-latte & teoriplugg


 
Hej på er, så här jag ut helt osminkad vilket jag inte tror ni sett förut! Sitter här framför datorn, aningen hungrig och ska snart fixa en macka innan jag återgår till mitt teoripluggande. När jag vaknade i morse var jag otroligt grinig på ungefär allting och ingen lust till någonting. Då bestämde jag mig för att ignorera att jag fortfarande är lite förkyld och hoppa på träningscykeln och få ut all ilska på så vis. Körde på i en timme och svetten rann som bara den och peppmusiken var på högsta volym. De var underbart! Sen dess har humöret varit på topp.
 
För en stund sedan var jag så trött och mör i kroppen efter träningen så det kändes som om jag skulle falla ihop vilken sekund som helst och då kunde jag bara inte låta bli att provsmaka min starbucks-latte som stod i kylen. Då kunde jag få lite energi till att plugga körkortsteori också, men samtidigt riskera ännu en sömnlös natt. Hade dom lägsta förväntningarna när jag köpte den, men måste ju smaka den! Satan i gatan var god den var! Ni måste måste måste köpa den! Älskar ni kaffe, ja då älskar ni den här. Hur mysig som helst! Nu är jag superpepp att prova de två andra smakerna och köpa fler av denna! Felicia rekommenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0