20120119, 23.10



Det här är egentligen bilden från förra veckan men har gått klädd ungefär så här hela veckan eftersom jag trivs så bra i det. Blir nästan bara helsvart nu på vintern, känner mig ofräsch annars, och så har jag äntligen lärt mig att göra en knut med mitt korta hår! Håller ju på spar ut nu så det kommer väl bara bli lättare och lättare!

Sen i tisdags har jag faktiskt jobbat 08.00-17.00 och varit helt slut när jag kommit hem. Jobbar på ÅF-Dekra och hjälper till med arkiveringen, riktigt kul faktiskt och extra trevligt blir det väl för min faster jobbar där. Men oavsett så är det underbar stämning mellan dom anställda där och det är verkligen något som smittar av sig. Slut, totalt död är jag eftersom jag inte lyckats lägga mig i god tid en ända gång, så just nu ropar sängen på mig! natti 

(bilderna är förresten tagna med stativet, går så himla lätt att få till bra bilder nu och så tycker jag mitt rum är snyggare från de här hållet haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0