Sommar

I helgen åt jag min första sommarlovsglass med dima. De kommande fyra veckorna är det inte så mycket sommarlov för min del då jag jobbar. Men jag har ett sånt bra jobb så det gör mig ingenting! Korta dagar på en underbar plats där jag kan vara både ute och inomhus. Det kallas kreativa barnläger och jag jobbar som ledare där. Studentveckan var helt galen! Jag har massor av bilder att scanna in eftersom jag använt mig av engångskameror. Så bilder kommer i stora lass. Så fort lukas kommer hem från grekland ska han hjälpa mig och beställa en systemkamera, så de blir lite liv i mina bilder på bloggen igen! Just därför är det inte lika roligt att blogga just nu. Lite mobilbilder kommer upp då och då, stå ut mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Annika Agneryd

Goddag! vad spännande dina inlägg verkar vara. lär verkligen att läsa dina poster lite mer! (: Ha en kul helg :)

2011-06-28 @ 11:36:48
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0