Sotlugg & Linlugg

 
Det här är ett inlägg som var tänkt att jag skulle ha gjort i våras. Men eftersom det aldrig blev av och jag vill gärna visa er det här så får det bli nu istället! Sotlugg & Linlugg är stans bästa frisörsalong, enligt mig, jag har klippt mig hos dom i säkert 6 år, (vet inte riktigt hur jag göra när jag flyttar?) sen sophie introducerade mig. Jag hade aldrig tidigare känt mig riktigt nöjd efter jag vart hos frissan förrän jag gick dit. Men det är väl det vanligaste antar jag, att man går tillbaka till samma frisör om man hittat en som man är riktigt nöjd med. Så man slipper oroa sig över att nått ska bli fel och att man dels lagt ut en massa pengar.  Ens hår är ju heligt! Har man en dålig hårdag så har man en dålig-jag-är-ful-ingenting-hjälper-dag.
 
I alla fall, sist jag var dit, i våras, så var det första gången sedan dom bytt lokal och det är ju så snyggt så att man vill flytta in! Underbara stolar man sitter i när man får håret tvättat med ett fotstöd som fälls ut och sen det bästa, stolen har en inbyggd massagefunktion. Så de kändes extra lyxigt att gå till frissan må jag säga, inte bara bli ompysslad med tidningar, kaffe, kakor och en uppfräschning utan massage också. Kanske dags att boka en ny tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0