Spontanköp



Ny ring från bikbok! Supernöjd att det är en röd sten och inte en turkos, känner att det börjar bli något uttjatat.

Subway



Jag vet inte hur längesedan det var som dom tog bort de två subwayrestaurangerna i gävle och bytte ut dom till något ingen kan uttala namnet på som serverar vidriga mackor. Men det jag vet är att det varit en stor sorg för både mig och sara. Nu, äntligen har de öppnat en subwayrestaurang på köpis i valbo! Jag och sara tog bussen dit bara för att få äta våra efterlängtade subwaymackor. Det smakade ljuvligt.

13.25



När jag lägger upp den här bilden som togs för 20 dagar sedan, inser jag hur mycket jag ligger efter med bloggandet. Det var samma dag som jag och Dima var och åt pizza på Bakfickan. 

t-shirt - topshop, shorts - klippt av mammas gamla jeans. ring - guldfynd, tygpåse - t-shirt store, converse,

Långsand


bild från sommaren 2010

Nu sticker jag till min underbara stuga i underbara Långsand!

11.51



I söndags var jag och Dima i stockholm. Jag var in på monki och letade efter kjolen, men den fanns inte, skittråkigt. Jag köpte i alla fall tre nya toppar eftersom jag känner att det är det jag har brist på just nu, alltid är det ju någonting.

linne med fjädrar - urban outfitters, bff t-shirt & helvit - topshop,

Resten kommer från hm här i gävle faktiskt, jag har bara inte haft någon kamera och därför inte kunnat lägga upp någon bild. Bikinin köpte för jag 60 spänn på rea, billigt.

RSS 2.0