Cronut



Cronut, när kommer du till Sverige så jag får smaka dig?? Nääär?? 

20140131

 
Måste berätta att jag tagit mitt körkort! Har varit körkortsinnehavare nu i hela 22 dagar! Har kört med mammas bil mellan skutskär och långsand men i förrgår var premiärturen inne stan. Helt galet! Galet roligt! Skulle vilja köra mycket mer men pappa tar ju bilen till jobbet. Tog i alla fall tur nummer två till affären igår igen. Skulle handla ingredienser till ett recept jag hittade på proteinbars, galet dyrt förresten. Så behöver man ju så lite av alla tusen olika dyra grejer. Man får hoppas att dom blir goda i alla fall, så kan jag göra fler. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska med nyponmjöl till.. eller chiafrön..

Julklappar

 
Fler julklappar, iaf några av dom! Bara dom som platsar på bild hehe. Men gu vad nöjd jag är med årets julklappar! Underbart att få bli lite bortskämd ibland, det behöver man! Ljusstaken kulan fick jag pengar till så nästa gång jag är i stockholm ska jag gå till svenskt tenn-butiken och köpa den, har faktiskt aldrig vart där! Längtar kan jag ju säga!

Myspys

 
Bland annat så fick jag pengar i julklapp av pappa. Ville välja ut en bra sak. Inte bara spontanshoppa nått på rean som man lätt gör. Så kom jag på att jag sett dom här underbara tofflorna på åhléns men tyckt dom vart för dyra. Världens bästa köp. Älskar färgen! Hade ett par fula duntofflor innan, man blev inte ens varm om fötterna av dom bara kallsvettig...
 
tofflor från shepherd

RSS 2.0