Träningsvärk

 
Jag har köpt nya träningstights, vilket verkligen behövs nu! Jag har nämligen trots att jag tidigare skrev att gymma inte är min grej börjat gymma med sara.m! Det har inte handlat om att jag inte tycker om att gymma, för det vet jag att jag älskar. Gymmade hur mycket om helst i ettan på gymnasiet. Det är det att jag kan känna mig så uttittad! På skolan var man nästan alltid helt själv på gymmet! Men nu med sara som sällskap går det hur bra som helst!
 
Senare idag ska vi köra vårt andra pass och jag är rktigt taggad! Vi har köpt gymkort för ett halvår frammåt. Är så pepp på att komma i form nu, ännu mer än när jag bestämde mig för att ge mig på min hemmaträning! Upplägget kommer fortfarande vara varannan dag, och de dagar jag inte gymmar med sara så är det en timme på cykeln här hemma som gäller. Men idag är jag glad att jag slipper den. Noll lust att sätta mig på den, men går och räknar ner timmarna till de är dags att dra till gymmet! Det här kommer ge mycket bättre och snabbare resultat också. Jag har träningsvärk på insidan av låren idag, tror inte de kan bli så mycket bättre? men nu är det nog om träning, dags för kaffe!
 
nya träningstights, hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0