Spotless

 
Det är inte ofta jag skriver om smink, hudvård etc. Men det här produkterna är underbara så dom förtjänar ett litet inlägg. Det här här använder varje kväll. Jag använder även rengöringen som min sminkborttagning. När jag tvättat ansiktet baddar jag på med purifying toner där det behövs, (ja jag ställde dom i fel ordning) när det torkat in smörjer jag in mig och sen som ett sista steg har jag på spot treatment som ska torka ut finnarna under natten när man sover. Älskar att attackera dom där enstaka små finnarna jag får med de två sista stegen. Det är bara så härligt att veta att man bekämpar dom, det får gärna svida lite också, så man känner hur det verkar!
 
Jag känner mig alltid jättefräsch efter jag använt dom här produkterna, plus att det ger ett bra resultat. Men så är det väl klart att alla ska hitta det som passar just sin hy. Jag gav det här till min brorsa i julklapp och han är lika nöjd som mig, så nu ville jag bara tipsa er också! Finns att köpa på apoteket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0