Onsdag

 
Jag har fotat massor idag, blogg-idérna har sprudlat och hade tänkt ta tag bilder som blivit liggandes sen förut som väntar på att på bloggas om. Jag har även varit på akupunktur mot huvudvärken, ätit god mat, städat mitt rum och sist av allt lagt fram kläder till imorgon när jag ska upp och jobba. Jag skulle aldrig kunna välja kläder på morgon under tidspress, trött i skallen och beslutsångest, därför måste jag göra så här. Men nyss slog min huvudvärk till rejält. Så alla mina små planer till bloggen får vänta. Ett inlägg, det här, sen ska jag titta på tv, ta en lång dusch, ta tablett mot huvudvärken gå och lägga mig i sängen och läsa en bra bok tills jag somnar! Vi hörs imorgon igen om jag hinner! Annars blir det på måndag när jag kommer hem från långsand igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0