Måndag


 
Hej på er, det var inte igår! Det är en ny vecka och ny liten start skulle man kunna säga. Idag ska jag ta tag i körkortet på allvar, jo jag vet det är inte första gången jag säger det men nu är allvar. Innan sommaren ska jag ha det i min hand. Även träningen har jag tagit på ännu mer allvar. Varannan dag ska jag vara på gymmet och inget fusk med onyttigheter på veckorna!
 
Har på mig min nya skjorta idag. Tokälskar den! Snygg och superskön i största storleken som fanns. En skjorta man bara kan slänga på sig när som helst och som alltid funkar. Har även på mig mina nya solbriller, ja det är faktiskt ett par solbriller! Ska självklart inte gå utomhus med dom idag eftersom det regnar, men i sommar så. Nej nu kan jag inte sitta här längre, måste iväg till körskolan för lite teoriplugg!
 
skjorta (ny!) h&m logg, jeans crocker, solbriller (nya!) prestige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0