Lunch

 
Idag kände jag inte alls för att träna. Har varit riktigt duktig och tränat varannan dag en period nu, och det är inget jag planerat att lägga ner. Men idag hade jag noll motivation men tränade ändå. Det blev hemmaträning. En timmes cykling på motionscykeln, så glad att jag tränade ändå för så här i efterhand känns det ju alltid så skönt!
 
Kände för en nyttigare lunch så det blev ev det en jättegod sallad med en dressing eller kanske snarare en vinägrett som mamma lärt mig att göra!
 
Salladen bestod av italiensk färdig salladsblandning, rödlök, mozzarella och tomater.
 
Dressingen gjorde jag av, olja, balsamico, örtsalt, citron, lite lite honung, oregano och basilika.
Jag har inga direkta mått utan har i och smakar av tills jag är nöjd!
 
Till det stekte jag gamla baguetteskivor som jag hade i frysen, hade på lite olja och så rester från en tomatsås som jag värmde på lite i micron. Det är något som jag tycker är jättegott och väldigt bra att slänga ihop när man fått rester av en tomatsås som är mindre än en portion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0