Bra priser på Ray-Ban

Ray-Ban
 
 
 
 
Jag beställde som sagt min briller på lens way klick
 
Just nu har dom riktigt bra priser på alla deras solglasögon! Jag betalade runt 700kr för mina vilket är nästan halva priset. Jag beställde även mina mina aviators från lens way förra året. Dom brukar ha bra priser men nu har satt ner alla solglasögon 20% så det är billigare än vanligt! Plus att det har gratis frakt. Tror de är svårt att hitta något billigare så pass på om ni är sugna på ett par ray-bans!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh tack för tipset! in och beställa på en gång :)

Svar: Åh va roligt, hoppas du blir nöjd! :)
Felicia persson

2013-04-20 @ 20:18:46
URL: http://emmajohnson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0