Möblerat om

 
Ja inte är det så uppseendeväckande inte, men mysigare blev det! Rummet fick en bättre helhet. Anledningen att jag bytt plats på sängen och klädställning är att jag jämt och ständigt väcks av det ena och det andra utanför mitt fönster, någon som drar en resväska, en lastbil som backar, någon som babblar i telefon. Det låter i princip som att det sker i mitt rum.. Jag sov så här i natt men blev ändå väckt i morse men jag tror ändå det blivit lite bättre och det är alltid nått! Nu har jag istället inget nattduksbord och inget uttag för någon lampa men det ska jag fixa! Borde även fixa nått snyggt överdrag till sängen, en sängkappa eller så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0