Vilar upp mig



Det är pirrigt i magen inför jobbstarten på fredag! Det ska verkligen bli roligt men jag är samtidigt nervös över hur jag ska orka med tanke på min huvudvärk som jag kämpar med. Jag måste säga att det har blivit mycket bättre! Jag hoppas och tror att ett jobb ger mig chans att fokusera på annat, jag tänker vara possitiv och ha inställningen att jag klarar det! Från och med på fredag jobbar jag flera dagar i veckan så jag gör allt jag kan nu för att vila upp mig så att jag har en bra grund att stå på. Bloggen framöver får tyvärr komma i tredje hand, efter hälsa och jobb! Därför vet jag inte hur mycket tid det blir, men den ligger på min priolista! Jag hoppas verkligen ni läsare hänger kvar i alla fall! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0