Klipp klipp



Igår plockade jag fram saxen och fixade till mina shorts. Dom blåa var från början mycket längre och med en vikt kant och de svarta hade jag klippt av i stress tidigare så dom var lite ojämna hehe.
Tanken med detta var att jag hade först tänkt klorbleka dom blåa men så ångrade jag mig för jag tycker dom redan har en snygg tvätt. Då tänkte jag ge mig på dom svarta istället, men o andra sidan så vill jag ha ett par svarta jeansshorts.

I helgen ska jag till långsand och mamma har massor av levi´s jeans liggandes så det är bara att ta för sig och klippa till ett par nya, så som jag fixat alla mina jeansshorts, men denna gång med någon tråkig färg, så kan jag klorbleka dom istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0