Vår & Sommar



Här är min lilla vårkollektion som jag köpte i förrgår och jag är riktigt nöjd!
kavaj, shorts och virkad klänning - h&m, blus - gina,


Det puderrosa setet är jättekul att jag hittade för jag har velat ha ett sånt typ av set men inte vetat hur de ska se ut, långbyxor eller shorts?  färg? och jag trodde de skulle dröja år innan jag hitta något bra! Men när jag såg det här kändes det helt rätt och det är även snyggt var för sig! 

Hur länge har man inte velat ha en virkad klänning? Kanske tråkigt nu när alla budjetkedjor får in dom men suget sen förra sommaren satt i för mycket.

Sist men inte minst den lilla blusen från gina som jag faktiskt invigde igår när jag och lisa var ut och lyckades fläcka ner av stämplen. Vill dö just nu, för det gick inte bort i tvätten. Ska till mamma idag hoppas hoppas hoppas hon får bort det, hon brukar vara grym på sånt! Annars lovade hon mig pengar till en ny, ja hon är verkligen bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0