Packar

 
OM 5 DAGAR ÅKER JAG TILL SPANIEN!!! OM jag är taggad!! Jag och min kompis alex bestämde detta för ett par veckor sedan och sen dess har jag kämpat för att få ledigt, så det har gått från att det inte gick alls tills att vi bokat våran resa till marbella i spanien! Jag har inte vart utomlands på typ 6 år och det här blir första resan utan föräldrar! God vad roligt det ska bli. Packnigen har vart en enorm ångest, jag kan inte packa, jag vill ha med allt jag äger men vem orkar släpa det? och som att man skulle hinna använda allt. Jag har packat om, rensat ur och samtidigt hittar jag bara på mer saker att packa ner. Igår fick jag äntligen bukt på det så nu känns det fan bra. Har köpt det sista idag och växlat pengar så nu ska jag bara slappna av och pepppa!!! Snart åker vi alex!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0