Knuten

old pic


Jag måste erkänna att jag saknar att ha mitt hår i en skön fet jäkla knut mitt på skallen! Jag ska börja spara ut det nu till någon slags mellanläng. Vill absolut inte ha lika långt som innan, tur det, det skulle dröja mig år att spara ut igen. Men jag vill ha det så det blir mer lätthanterligt. Börjar bli ganska trött på allt fix o trix och sen så tycker jag den där knuten är ganska snygg trots att allt. Så att jag kan välja mellan att faktikst kunna ha det utsläppt utan att det är i vägen och ha en knut dom dagar jag känner för det. Nästa besök hos frissan blir en klippning som förbereder den nya frippan och så en omgång till med slingor så det blir ännu ljusare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0