20120112, 22.15


Go kväll! Jag har känt mig så otroligt äcklad av chips och choklad på senaste tiden. Under jul och nyår har jag ätit  mer än vanligt och hela vårt skafferi är fyllt med gosaker, vilket har lätt till att jag äter bara för att det finns och för jag vill tugga på något framför tvn och inte för att jag är sötsugen. Jag tillåter alltid mig själv att äta det jag är sugen på för att annars äter jag bara mer av det för jag inte "får". Men det här är bara ångestframkallande när jag inte ens njuter av att äta det. Därför ska jag ersätta snasket med frukt eftersom det är mycket godare och när jag känner för det tänker jag göra fruktsallad och ha en klick grädde till. Det är verkligen det godaste som finns! Så jag kör på det här tills jag tröttnat och tills dess så har jag ganska säkert kommit ur min dåliga vana och slipper känna mig äcklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0