Rosa toppar!



Guess whaaaaat?! Jag felicia persson ska färga mina hårtoppar galet härligt rosa! Inte nu, inte efter balen, inte innan studenten men ganska precis där efter! Jag har länge tänkt klippa kort, i längd till käkbenen ungefär, men inte förrän i sommar/höst. Jag är så trött på mitt hår. Visst jag har sparat i fyra år och visst det är fint, inte slitet, tjockt osv. Men hur tråkigt är det? Har de alltid i en knut. Så därför ska jag ta det stora enorma sjuka steget att färga mina toppar rosa rosa rosa! och blir det fult, ja då är det bara klippa av det, hade ju ändå tänkt klippa kort! Längtar så jag spricker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bor du på Värmdö?

2011-05-02 @ 20:51:09
Postat av: sara

visst är dom! det är faktiskt min mormors gamla, men jag har för mig att jag har sett rätt fina cat eyes i budgetbutikerna. så spana runt lite eller kika secondhand!

2011-05-02 @ 23:32:43
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0