Dr Martens



Äntligen! Minns ni? Minns ni förra vintern hur jag desperat försökte få tag på ett par högblanka vita Dr Martens?? Nu äntligen har jag haffat ett par och jag är välrdens gladaste tjej!

Jag minns den dagen jag satt och grät över att alla smsade mig om att det fanns vita Dr Martens på en skoaffär på flanör. Problemet var att det var pga mig dom ens fanns på den butiken. Jag hade frågat om de kunde beställa hem ett par 37or till mig men han som jobbade där blev förtjust och beställde in en hel radda och skulle lägga undan min storlek. Senare ringde han och berättade att när han skulle beställa efter dom visade det sig att 37orna var slut på lagret. Men han beställde alla andra storlekar. Vilket ledde till att alla som känner mig som gick förbi och såg skorna i skylltfönstret och visste hur gärna jag ville ha ett par vita dr martens smsade mig och vad dom trodde var glada nyheter för mig men som bara blev ettt slag i ansiktet. Vilket jävla straff! Så då kunde alla som ville köpa skorna som inte hade storlek 37 köpa skorna tack vare mig. Men inte jag själv, som så desperat ville ha skorna...

Kommentarer
Postat av: nathalie

I mitt senaste inlägg. Lyder frågan "vad har du för stil?" Vore roligt om du kunde besvara den ♥ kramkram

2011-08-31 @ 16:05:44
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0