Mitt andra rum

 
Jag har ju faktiskt ett till rum. Mitt rum i långsand. Trivs så mycket bättre där i den miljön, i den sängen och samma hem som mamma och babar, det är hemma för mig. Det är väl egentligen självklart att jag älskar min sommarstuga mer än mitt halvdana provisoriska rum här i stan där man aldrig får sova en ostörd natt, men ändå! Jag ska göra det riktigt fint där i vår. Det känns dock så kallt och omysigt och bara fel där nu under den här årstiden med allt-i-vitt-inredningen jag påbörjat. Nu ska det bli förändring, är ju så underbart med inredning så de är bara roligt! Ikväll, när jag och lägger mig så ska jag drömma mig bort om hur jag vill ha det, inspireras och skriva listor! Älskar att skriva listor! Men nu ska jag först fixa mig något att äta och sen bara pusta ut framför tvn, jobbade ju min sista dag idag, skönt och tråkigt på samma gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0