Den perfekta väskan


 
Oj vilken hektisk helg det blev trots allt. Jag trodde det skulle bli en ensam hemmakväll i fredags men det blev utgång med maja och i lördags han jag bara kliva upp och duscha innan jag åkte till maja igen. Först blev det pizzakväll och sen körde vi på igen. Så igår blev det en klassisk bakisdag i soffan med massor av käk och på kvällen såg jag filmen taken som verkligen var hur bra som helst!!
 
Ni kanske undrar vad som låg i paketet från zara? Det var nämligen den här väskan! Jag har sen i somras spanat efter en ny lite större väska. Efter att ha köpt en för ungefär 300 kr som inte var i riktigt skinn och som dels gick sönder men också snabbt började se oerhört sliten ut bestämde jag mig för att nästa väska ska vara en i riktigt skinn och då får den även kosta lite extra! Jag har sett den här väskan i brunt många gånger och tänkt att den skulle bli perfekt i svart så jag blev så himla glad när jag såg den på zaras hemsida! Jag är riktigt nöjd med den, den har det där lilla extra som gör att den ser sådär lyxig och exklusiv ut. Samtidigt som det är den fortfarande så enkel och det gör att den förhoppningsvis kommer kunna hänga med ett bra tag, innan jag tröttnar på den alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0