De där underbara kaffet

 
En väldigt lugn men trevlig fredag. Startade dagen med träning fast jag inte hade minsta lust! Säkert för jag klev upp kl 9 i morse och även därför har jätteont i huvudet nu och säkert för huvudvärken jag inte hade lust med tränigen. Men jag tror att om jag lyckats vända tillbaka på dygnet och det är lika med, hoppas jag, mindre huvudvärk! Hur som helst så älskar jag den studenden på dagen när jag får dricka mitt kaffe, första klunken är bäst! Jag har säkert tjatat om det här förut, men det är lika fantastiskt varje gång!
 
Aldeless nyss kom jag hem från restaurangen kalles, pappa och ann skulle dit så det var självklart att jag följde med! Rödvin och plockmat. Det kan faktiskt inte bli bättre än så! Drog på mig mina prickiga byxor idag igen. Dom är ju så sköna!
 
tröja gina, spets-bh monki, byxor topshop,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0