20130129

 
Jag tog dom här bilderna någon av de där härliga dagarna när solen strålade så fint. Att se den där reflektionen av solen på väggen är underbart! Inte lika underbart väder idag men tack gode gud att värmen är tillbaka!
 
Jag vill inte påstå att jag är piggare idag men på väldigt mycket bättre humör! Nu känner jag att jag behöver bara få i mig kaffe, lunch och duscha så jag vaknar! Något annat som står på prioriteringslistan är att städa mitt rum. Fan va äcklig mattan börjar bli.. Så ska jag ta ner acnepåsen och byta ut mot en galge med solbrillor. Funderar även på sno galgarna i hallen som är svarta och byta ut mina vita på klädställningen.. Vi får se, kommer bild på det i så fall! (lådorna under klädställningen är också ett litet dilemma jag inte orkar ta tag i, men dom skymmer i alla fall det fula golvet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0