Påfyllning av garderoben

 
Gud så jag letat stickade tröjor och igår på stan så hade jag sån tur att hitta tre stycken! Plus ett linne.
Inga knepiga detaljer, inget som förstör, bara supermysiga underbara stickade tröjor!
(Men den svarta ska jag lämna tillbaka för jag hittade ett hål i den och var ändå inte helt nöjd)
Så det är min stora jakt nu, den perfekta svarta stickade tröjan!
 
Det finns vissa plagg som man alltid ska passa på att köpa, även om det är något som inte känns aktuellt. Jeans, jeansshorts, kavajer, stickat, tshirts, är några exempel jag kommer på nu och då menar jag så klart dom där enkla blåa jeansen, eller den svarta kavajen. Inte den neongula stickade tröjan som man tids nog tröttnar på. Utan dom där klassiska plaggen som man alltid behöver ha en eller två av i sin garderob! För just dom enkla plaggen kan vara så himla svåra att hitta när de väl behövs, det ska ha en viss passform, färg, material, inga konstiga detaljer eller något annat som förstör!
 
linne och svart stickad cubus, beige och blå/vit-stickad h&m logg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0