Nattbloggar

 
Jag tänker ta den här natten och göra den till min. Jag tänker tända en massa ljus på mitt rum och i badrummet, ta en lång och mysig varm dusch. Sen tänker jag ha på en ansiktskmask och skriva i min dagbok inlindad i handdukar och täcke i sängen. Sen ska jag tvätta ansiktet och byta om till sköna sovkläder och gå och lägga mig. En må-bra-natt och det är vitkigt att den sker nu när jag som mest behöver det och ännu mer för att nu borde man sova och imorgon borde man ha ett jobb att gå till. Men så är inte läget just nu och därför kan jag göra precis som jag vill och njuta av det, för varför skulle jag stressa fram något eller stressa upp mig över något sånt, när jag vet så himla väl att den dagen kommer att komma ändå, utan allt onödigt tjafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0