Egoboost

 
Sen den där kvällen, eller natten jag bestämde mig för att ta hand om mig själv lite har det blivit en kvällsrutin. Tänder massvis med ljus så jag inte ska behöva tända en ända lampa, duschar varmt, har på ansiktstmaksen, kryper ner i sängen och skriver i min dagbok, undviker mobilen och sen kliver jag upp och tvättar bort ansiktsmaksen, byter till sov-tshirten och går och lägger mig och somnar bums! Så där har vi lösningen på mina sömnproblem och även en stund varje dag avsatt bara för mig och må riktigt bra. Det känns riktigt mysigt att göra det här varje kväll nu när det är höst/vinter, med alla tända ljusen och det där lugnet när bara jag är vaken och det knappts hörs några ljud uiftån och att få kommer ner i varv innan man ska sova, jag verkligen älskar det.
 
Jag har köpt ett gäng nya ansiktsmasker, från h&m så kanske inte dom bästa men tanken är ju inte att jag ska få fantastisk hy utan bara för att få den där lyxkänslan! Vi får se om jag gillar dom, annars är det bara att köpa nya från något annat märke. Jag hinner väl prova en del innan vintern är över. Nu ska jag tända lite ljus och hoppa in i duschen, sen ska jag prova den med blåbär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0