Stripes


 
Hej på er pussgurkor! Idag är jag tillbaka på banan efter tre dagar med hemsk huvudvärk. Igår tränade jag första gången på tre veckor hejaheja! Träningsvärk idag. Jag har pluggat körkortsteori i flera timmar, nu jävlar så ska jag inte vara på den lata sidan. Övningskört har jag också gjort, stadstrafik med mycket bilar och bland snö och halka. Det blev mycket i skallen samtidigt så efter kort stund blev jag helt död i skallen. 
 
Om vi ska fokusera på nått roligare så gjorde jag nått så ovanligt, för min del alltså, som att smeta på eyeliner och tänkte att de kunde vara roligt med lite bilder till bloggen. Syns tyvärr inte så värst bra på bilderna. Men jag tycker det är snyggt, ska införa det till en varadagslook. Nästa gång ska försöka få till den där fjongen på slutet ännu längre, svårt att få det snyggt när man är ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0