freja beha erichsen

 
Inga nya bilder precis men vi alla älskar dom här bilderna så dom förtjänar ett inlägg i min blogg, freja är ju så sjukt snygg och vacker och jag är väl en av alla som skulle vilja ha hennes hår!
 
Jag mår inge bra idag, äckelhuvudvärk, precis druckit upp en latte med kanel & kardemumma. Hur gott som helst, har fått lite noja på göra latte nu. Drömmen är att ha en flashig dyr kaffemaskin så man kan göra en lyxig latte eller cappuccino så det smakar som på caféerna. Borde det inte vara mer ekonomiskt att köpa en egen maskin än att köpa en varje dag på ett café? En tanke bara. Men en sån maskin ska jag i alla fall köpa när jag blir rik. Har många sådana "när-jag-blir-rik-planer"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0