Barca

 

Lite så här ser jag ut efter att ha varit ute och gått i snöovädret. Har pulat på rummet idag, ni ska få se bilder på det. Bland annat bytt gardinstång som det fattades delar till. Där av turen ner på stan, utan bankkortet dessutom, tack och lov hade jag lösa pengar på mig så den promenaden inte var i onödan!! Varför i allsin dar har jag haft en svart ful från ikea när jag kan ha vit och diskret som bara ligger här hemma? Som jag dessutom valde att byta bort när jag flyttade hit..
 
Ser ni vilken ball mysse jag har på skallen då? Den var pappas men nu är den min, min favoritmössa. Vet inte om jag någonsin berättat för er om min stora kärlek till sport? Alla som känner mig vet att det är bland de tråkigaste jag vet. Nån gång sådär om jag är på rätt humör och det är nån stor match med sverige, fotboll typ, kan jag dras med. Skulle ju faktiskt tycka det var kul att någon gång kolla på en match, dra på sig en sverige-tshirt och dricka öl och möla i sig en massa chips med kompisarna. Men fokusen skulle nog bara hamna på ölen och outfiten och så skulle jag prata för mycket, inte enligt mig förstås. Men för dom som vill fokusera på matchen. Men hur som helst, för att gå tillbaka till min mössa och barca, man må tycka det då är ironiskt att jag har en mössa som det står barca på när jag aldrig brytt mig om fotboll. Men jag diggar mössan och på köpet får jag väl helt enkelt vara ett barca-fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0