Ännu mer leopardmönstrat

 
 
                       
Leopard

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag ångrar att jag inte köpte ett par leopardmönstrade byxor på zara sist jag var i stockholm men lindex har fått in dom här som liknar dom på zara, dock inte lika snygga. Har för mig att de på zara var i ett blankt tyg medan dessa är matta. Jag får ser hur jag gör, jag ska i alla fall prova dom nästa gång jag går på stan! Dom kanske är jättesnygga på! Såg även att bikbok fått in ett par i den här stilen, ska prova dom med.
 
Nu när ni läser det här är jag i Lågsand med mamma och hunden min. Det var på tiden att åka och hälsa på min lilla mamma. Vi ska ha superdupermys har jag bestämt. Kanske ska jag baka något men frossa ska vi göra, mamma ska göra pizza, den är så god! och vi ska köpa massa gott att äta till alla filmer som jag tagit med mig! Har köpt ett gäng second hand, perfekt sätt att köpa film, kostar mellan 5 till15 kr. Jag lyckades även hitta en helt ny film där plasten fortfarande var kvar. På tisdag kväll kommer jag hem igen!
 
byxor från lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0