Acne


 
Min älskade acnehalsduk! Jag har haft en väldigt lik den här från lindex i ett par år och redan förra året hade den gjort sitt. Så jag har spanat efter en likadan fast med bättre kvalité så gissa om jag blev glad när jag såg att acne hade precis en sån som jag letat. Lat som jag var beställde jag den aldrig och när jag väl skulle göra det var den slut. Jag gjorde världens projekt för att få tag på en i stockholm men så kom den in på deras webshop igen och då väntade jag inte en sekund med att klicka hem den och nu är den min min min! 
 
Man märker så tydligt när man vill ha något riktigt riktigt mycket för de dår man går i spinn om man inte kan få det. Därför är jag lite extra nöjd stolt och glad att få ha den här halsduken till min ägo!

Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Den är så underbart mjuk och fin!

2012-11-15 @ 20:46:35
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0