VARNING FÖR:





Jag vill bara skriva och berätta för er vad som hänt mig. Jag beställde ett par skor från fashionpash.com
Skorna visade sig vara för stora och jag orkade inte riskera att en mindre storlek inte heller skulle passa så jag följde intsruktionerna till punkt o pricka på deras hemsida och skickade tillbaka mina skor och har nu över en månad senare inte fått tillbaka mina pengar och jag får inget svar via mail. Det finns inget nummer att ringa heller. Jag vet inte om det kanske finns en anledning till varför jag inte skulle få igen mina pengar, men då borde jag i alla fall fått skorna tillbaka eller minst av allt ett mail om varför!! Jag tänkte bara varna er för den här jävla hemsidan för jag är så jävla förbannad på hela skiten!

Kommentarer
Postat av: sara

förstår varför du är förbannad, jag skulle gå i taket! hoppas det löser sig! :)

2012-03-15 @ 07:00:51
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0