Mamma ♥


bild på mig och min mamma för en massa år sedan

Du är bäst i hela världen! Det finns ingen som du och jag älskar dig så mycket. Du finns alltid här, du sätter mig framför allt annat - till och med dig själv, du skulle göra vad som helst för mig! Våran relation är bäst, den är det inte många som förstår sig på, hur jag kan skrika på dig och hur du tål det, det kommer vara en gåta för många människor, så det finns stunder när jag är riktigt arg på dig men du känner och förstår mig för bra för att ta åt dig, det är kärlek, du älskar mig precis för den jag. Inför dig behöver jag aldrig göra mig till, bara vara mig själv. Därför, för alla dom anledningarna är du unik och den bästa mamman i hela välrden.

Kommentarer
Postat av: kusin isabelle

<3 jag är så glad i er två!

2012-03-14 @ 10:23:09
Postat av: felicia persson

sv: puss på dig kusin! <3

2012-03-14 @ 13:46:31
URL: http://feliciapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0