Workout



Long time no see! Det blir inte så mycket bloggande nu när jag mest tränar om dagarna. Jag tror inte att ni är så intresserade av att höra om min dagliga träning som ser ungefär likadan ut varje dag.
Jag var senast hos sjukgymnasten i tisdags och fick nya övningar med ett sånt band ni ser på bilden. Äntligen lite variation från bollen! (som pappa fortfarande inte pumpat upp eftersom han inte fixar någon pump, jag blir galen för det blir så svårt när den är för mjuk!!!)

En annan förändring är att jag ska köra på hårdare nu så det börjar hända grejer. Jag märker redan en viss skillnad men för att bli av med huvudvärken snabbare så måste jag ta i mer nu. Jag har kört lugnt i ungefär sex veckor så jag har fått en mjukstart, därför känns det som en bra idé nu, tidigare hade jag inte klarat av det. Jag kommer säkerligen få väldigt ont i huvudet en period nu när jag ska träna hårdare men sen när jag tränat upp mig kommer de vända och jag kommer må mycket bättre än innan.

Med att träna hårade så blir det fortfarande halvtimmes-promenaderna varje dag men att jag gör 10x2 av varje övning eller så många jag känner att jag orkar och struntar i att jag får ont i huvudet av det, istället för att bara göra 5 för att inte riskera att få huvudvärk. Känner mig pepp!!

Kommentarer
Postat av: Tjej

Varför inte fixa en pump själv?

2012-01-05 @ 16:03:40
Postat av: felicia persson

svar: Därför att jag helt enkelt inte har råd med det.

2012-01-05 @ 17:12:09
URL: http://feliciapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0