Inredning



Ända sedan jag flytta in hos pappa har jag velat inreda mitt rum riktigt riktigt fint, men eftersom pappa (och jag) ska flytta så är det inget att lägga pengar på men vi flyttar ju aldrig! 

Jag vill ha det ljus och fint, precis lagom och jag vill stapla mina elle på varandra. Framför allt vill jag ha en större säng med filtar i olika strukturer, massor av kuddar och vita fluffiga täcken. Jag skulle vilja hitta den perfekta kandelabern i någon second hand butik och massa andra fina möbler och inredningsdetaljer blandat med lite nytt för att skapa en bra balans mellan gammalt och nytt. (plus de omöjliga med stora fönster och högt i tak och ett vackert trägolv och jag älskar typen av element på bilden längst ned, gärna fönster med djupa fönsterbrädor så man kan sitta där och titta ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0