six steps to a pasta carbonara

 
Det var längesen jag gjorde ett inlägg om mat och mat är ju bland det bäst jag vet så jag kände att var dags för det nu! Så idag visar jag er i bilder steg för steg ett superenkelt recept på carbonara, insåg nu bara att jag glömde ha på permesanost!!! Det förklarar varför jag inte tyckte det var lika gott som det brukar haha. Brukar vräka på för det är så gott och det är en viktig ingrediens så det får inte hoppa över.. 
 
Men jag vill verkligen tipsa er om det här receptet för det klarar vem som helst av att göra och det blir riktigt krämigt och gott, det ska egentligen vara en äggula men tycker det blir godare med två. Men det beror också på hur mycket pasta du tar! Det sista steget är att ni rör ihop allt i tallriken innan ni hugger in! Smaklig måltid och lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0