Juklappar

 
Här är några av mina juklappar.
 
Acneplånboken är jag så himla nöjd med! Bästa julklappen helt klart! Så liten perfekt och mysig att bära runt på.
 
Mascaran är min absoluta favoritmascara, helena rubensten lash queen feline black. Bra hållbarhet, klumpar sig inte, kommer lagom mängd mascara när man applicerar den, perfekt size på borsten och så självklart älskar man den snygga designen på den. Har provat en hel olika mascaror, både från de dyrare märkena och budgetvarianter, den här slår allihop!
 
Foundation, Max factor facefinity all day flawless. Använder väl inte så mycket smink egentligen förutom maskara men den här fick jag en prov på och den var så lättsam och såg så väldigt naturlig ut på mig så efter det kunde jag bara inte vara utan den. Nu på vintern kan man ju faktiskt behöva fräschas upp lite
 
Gästrikeringen, min tredje *host. Lyckats tappa bort två stycken men den här ska jag hålla i stenhårt. Kanske egentligen inte är något fantastiskt med den men jag har bara fäst mig vid den och det är en sån ring som jag har på mig varenda eviga dag. Känns som en återförening att få bära den på mitt finger igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0