70-årskalas!

7

Förra helgen hade jag och mamma en gemensam födelsedagsfest, mamma fyllde 50 i somras och fyllde 20 i tisdags. Vi hyrde fiket blåsut i långsand och bjöd in alla våra nära och kära och pyntade med vitt och rosa såklart Kvällens tema var knytis så det fanns massvis av god mat och ännu mer till efterrätt! Jag slog på stort med en hederlig jordgubbstårta för det måste man ha när man fyller år! Plus 80 stycket snittar med baslikia mozarella och tomat, mums! Tack alla ni som var där för en trevlig kväll och tack för alla fina presenter! Anna-Karin gav oss en riktigt rolig måste jag säga, ni vet när man kan få ett fotbad fullt med fiskar som äter upp alla död hudceller? Det ska jag och mamma få göra ihop! Hur roligt som helst, speciellt att få göra nått sånt med mamma. Eftersom hon är sjuk och har varit i flera år har vi inte gjort något ihop bara hon och jag sen jag var liten! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0