Bomberjacka



Köpt en bomberjacka härifrrån!

Livet i långsand är underbart. Känner mig mer hemma där med mamma än att bo här med pappa. Vi funkar fan inte ihop. Idag är jag i stan för att jag har träffat lisa på stan och köpt saker till mitt rum i långsand. Tråkigt nog tog jag ingen bild på hur det såg ut från början men ni ska få se hur de ser ut när de blir klart! Håller på måla om en vägg från grå till vit, så alla väggar ska bli vita!

En annan sak jag ska göra nu när jag är i stan är att kolla upp lite om körskolor, vilket jag redan har jag gjort så imorgon ska jag ringa och boka in mig på en intensivkurs! Men sen åker jag till långsand igen och fortsätter måla och göra fint på rummet! Har ju varken internet eller dator där så kan inte blogga så mycket, det får bli lite från mobilen när vi åker in till skutskär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0